Essie loves to love you

Afgelopen jaar was hét jaar van de nagelstickers. Ik kan zo 1, 2, 3 niet eens een merk verzinnen die geen nagelstickers heeft uitgebracht vorig jaar. Zo kreeg ik in de fijne december maanden ook nagelstickers van Essie. Tijd om ze eens te gebruiken!

essiestickers
De stickers die ik had heten love to love you. Zoals je ziet zijn het stickers met een witte basis met daarop een geschreven tekst. Volgens Essie tover je met deze nailart dus een romantische liefdesbrief op je nagels!
Pak dus je kaarsen, een wijntje en maak je op voor een romantisch avontuur.

essiestickers2
In de verpakking vind je 18 stickers (verschillende maten zodat iedere nagel voorzien kan worden van een passende sticker), een gebruiksaanwijzing en een klein vijltje. Ik vind het zelf echt extra service dat ze er een mini vijl bij doen en deze kun je later fijn in je tas doen zodat je altijd een vijl bij hebt.

Om te beginnen zorg je dat je nagels schoon en vetvrij zijn. Ga er overheen met een wattenschijfje met wat nagellakremover en was daarna nog even een keer je handen. Als je nagels helemaal schoon zijn kun je bekijken welke maten het beste over jouw nagels passen. Essie heeft een handig doorzichtig velletje waardoor je precies de goede maat kan uitkiezen. Dan pulk je de sticker van het velletje en leg je deze voorzichtig op je nagel. Langzaam aandrukken en dan is het hopen dat ‘ie er perfect opzit.
Vergelijk het een beetje met van dat raamfolie. Voordat iemand bedacht dat dat heel handig zou gaan met een plens water, had je altijd luchtbubbels. Zo werkt het vaak bij mij ook met nagelstickers. Helaas heb ik de stickers er dan ook niet helemaal perfect op gekregen, maar in principe zag je dit van een afstandje gelukkig niet.

essiestickers3
Kijk nou hoe leuk!

Ik vind het echt hele leuke stickers en de kwaliteit is meer dan prima. De stickers hebben er bij mij een goed weekend op gezeten, wat ik best lang vind. Het enige jammere aan nagelstickers vind ik altijd dat je ze maar één keer kan gebruiken. Ik vind ze veel te leuk om maar één keer te dragen!

Draag jij graag nagelstickers?
Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in nagellak, Nailart en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Essie loves to love you

  1. Eline zegt:

    Wat een superleuke stickers!

  2. Sarah zegt:

    Wat leuk met die tekst! Ik heb zelf eigenlijk nog nooit nagelstickers gebruikt, zou het eens moeten doen.

  3. Jamie zegt:

    Wat een leuke print en het ziet er ook mooi uit. Ik heb zelf nog nooit nagelstickers gedragen misschien dat ik het ooit eens ga proberen.

    Liefs,
    Jamie

Geef een reactie

