Tutorial: Sharp Green

Happy Fridaaay!! Het is weer vrijdag, dat betekent weekend, dus dat betekent alle tijd om lekker youtube filmpjes te gaan kijken. Laat ik nou net voor jullie een spiksplinternieuwe tutorial klaar hebben staan zodat jullie lekker het weekend in kunnen gaan en wie weet wel wat inspiratie opdoen voor een feestelijke avond.

Voor deze tutorial werd ik geïnspireerd door één van mijn kettingen. Voel je vrij om het eens te proberen met een felle kleur uit jouw stash. Ik kan me namelijk voorstellen dat niet iedereen een Shrek kleurige oogschaduw in zijn stash wil hebben.
Ik hou jullie niet langer op, kijk snel lekker verder naar de tutorial en voor foto’s en een hele productlijst klik je even op lees verder onder het filmpje.


eyelook

Producten:

  • MAC Paint pot- Soft ochre
  • MAC oogschaduw – Sharp
  • NYX Jumbo pencil – French Fries
  • MAC oogschaduw – Tempting
  • MAC oogschaduw – Dark edge
  • Urban Decay oogschaduw – Foxy en Bootycall
  • Catrice zwart oogpotlood
  • Urban Decay oogschaduw – Blackout
  • Gouden oogschaduw uit het Rumble in the jungle palette van Catrice
  • Catrice mascara – Better than false lashes

fullface2

Zo zie je dat zo’n shrek kleurtje nog best draagbaar kan zijn! Zoals ik eerder ook al zei probeer het zeker een keer met een andere felle kleur. Zee groen/blauw staat hier bijvoorbeeld ook geweldig bij, of een mooie paarse kleur!

fullface1

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in tutorial en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Tutorial: Sharp Green

Geef een reactie

