Outfit: NYE

Het is alweer een weekje 2014, maar toch heb ik jullie nog één outfit tegoed. Vandaar deze korte update waarin ik jullie mijn nieuwjaarsjurkje laat zien.

Nieuwjaar3
Dit sexy jurkje komt van lookbookstore.com en heeft een interessantere rug dan voorkant. Aan de voorkant heb je hooggesloten hals met wat pareltjes, maar oh boy als je je dan omdraait! Een prachtige lage rug met parels tot over je billen. Ka-ching shine bright like a diamond!

Dit jurkje heeft oprecht bijna een jaar in mijn kast gehangen, wachtend op de dag dat het 2014 zou worden. Eindelijk kon ik hem dan aan! Gek genoeg omdat ik vorig jaar 11 maanden voor nieuwjaar al klaar was, voel ik nu alweer de drang om dit jurkje te overtreffen en opzoek te gaan naar een outfit voor volgend jaar…
Misschien moet ik eerst 2014 maar eens laten beginnen 😉

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Outfit, Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Outfit: NYE

  1. Sarah zegt:

    Wauw, wat een beauty! Prachtige jurk.

  2. Oehh wauw wat een prachtige jurk! Echt heel erg mooi met die parels ❤

  3. Wauw, een prachtige jurk! x

  4. marloesbypop zegt:

    Wat een tof jurkje!!! Wowzers!!!!

Geef een reactie

