Van der Hoog Zuurstofmasker

Met maskertjes weet je mij altijd blij te maken. Dat had mijn kersverse schoonzus dit jaar met sinterklaas ook wel begrepen en dus gaf ze me drie maskertjes van Dr. van der Hoog. Ik ben over de eerste die ik heb geprobeerd erg tevreden dus deze deel ik graag met jullie!
zuurstof masker2
Zoals je ziet gaat het om het Zuurstofmasker van Dr. van der Hoog. Dit masker moet ontspannend en verzachtend werken op een vermoeide huid. Mijn aandacht heb je meneer van der Hoog!
Dit masker is misschien net wat anders dan je gewend bent. Het bestaat namelijk uit een zachte poeder die je zelf nog moet aanmaken tot een masker. Gelukkig hoef je geen Einstein te zijn om dit voor elkaar te krijgen.

zuurstof masker3
Op de verpakking staat dat je met een eetlepel kokend water het poeder kan omtoveren tot een heerlijk smeerbaar masker. De waterkoker aan, poeder in een bakje en mixen maar. Alleen bij mij was één eetlepel echt niet genoeg en ik heb er dan uiteindelijk ook drie eetlepels kokend water bij gedaan.

zuurstof masker4Een smeerbaar papje is het geworden en het ruikt naar een soort klei. Tijd om te kijken wat het met mijn huid doet.

zuurstofmasker voortijdens Het masker smeert lekker uit en één zakje is meer dan genoeg voor een applicatie. Waarschijnlijk kun je er wel twee keer mee doen (bewaar dan wel het poeder en niet het ‘papje’, want dit gaat uitharden).
Het masker wordt op de huid ook hard, waardoor je huid even afgesloten wordt. Door dit proces zou de bloedcirculatie gestimuleerd worden en voelt je huid weer zacht en soepel aan na gebruik.

zuurstofmasker na Na ongeveer 20 minuten voel je dat het masker hard is geworden en begint het zelfs op sommige plekken te breken. Met een washandje met lauwwarm water haal ik het uitgeharde masker eraf en die dokter heeft nog gelijk ook. Mijn huid voelt zacht en soepel aan, zonder ook maar iets geïrriteerd te zijn. Echt een masker om even tot rust te komen. Door de milde werking is dit masker heel geschikt voor gevoelige huidjes die snel een heftige reactie op maskers geven.
Absolute aanrader!

Oh ennee… Het leukste is natuurlijk om je masker te ‘kraken’:

zuurstofmasker8 Wat zijn jullie favoriete maskers?
Liefs

Dit bericht werd geplaatst in masker, Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Van der Hoog Zuurstofmasker

  1. martinaa89 zegt:

    ik vind de van der hoog maskers erg fijn!

Geef een reactie

