Mijn 2013

Zoals veel mensen doen ga ik ook nog even terugkijken op mijn persoonlijke eigen 2013. Weer een jaar voorbij en langzaamaan moeten we met z’n allen gaan wennen aan het getalletje ’14.
header

Als eerst wil ik jullie natuurlijk een onwijs gelukkig nieuwjaar wensen! Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad.
2013 was het jaar dat ik zou gaan afstuderen. Mijn laatste half jaar zag er misschien wat anders uit dan bij de meeste mensen die aan het afstuderen zijn. Zo zat ik vooral met mijn evil twin sis Alyssa wijn te drinken. Inderdaad, veel stress hadden we niet (hadden we die wel dan gingen we die toch even wegdrinken). Dit komt vooral omdat ik in mijn derde jaar al mijn dansvakken al had afgesloten. Ook had ik halverwege mijn laatste jaar al mijn stage punten binnen, waardoor het begin van 2013 mij nog maar weinig stress opleverde.

anvers
Na toch wat stress te krijgen in de laatste maanden van mijn afstuderen, sloot ik mijn jaar af met een solo. De laatste keer dansen in het theater van school en de laatste keer dansen voor een punt.
Hiermee heb ik 6 jaar dansacademie afgesloten en mijn HBO papiertje binnen mogen halen. dans

Na mijn diploma was het tijd voor een welverdiende vakantie! Samen met mijn vriend ging ik twee weken naar Catania, Sicilie. Mijn vriend had nog nooit gevlogen en beide waren we eigenlijk nog nooit naar zo’n zonnig land op vakantie geweest. We hebben dan ook volop genoten van de vakantie en geld in ieder geval absoluut geen rol laten spelen! Jezus, wat hebben we daar toch lekker gegeten en genoten. Op het begin moesten we beiden wel even wennen, normaal gaan we namelijk op een echte doe-vakantie. De Italiaanse zomer is dat zeker niet, maar juist lekker niksen, eten, dutje doen in de middag en genieten.
vakantie

In 2013 heb ik niet alleen heel erg weten te genieten van m’n vriend, maar ook van alle oude & nieuwe vriendschappen. Vrienden die ik iedere dag spreek en vrienden die ik misschien wat te weinig spreek. Wel hou ik van allemaal evenveel en sleuren ze me altijd weer door ieder jaar heen. friends

In het teken van mijn blog was 2013 het jaar waar mijn eerste tutorial online kwam. Eerst voorzichtig met een filmpje waar ik laat zien hoe ik mijn nagels deed.

Maar daarna ook mijn eerste echte make-up tutorial!

Inclusief brabants accentje 😀

Ik hoop dat 2014 voor iedereen heel veel goeds brengt met heel veel goeds en alle liefde! make-up

Hebben jullie nog goede voornemens?
Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Mijn 2013

  1. wat een mooi overzicht!
    dat 2014 maar een geweldig jaar mag worden!!!!!

  2. Sarah zegt:

    Wauw, mooi Paulien! Ik wens je een net zo mooi 2014!

Geef een reactie

