Geshopt

Afgelopen week heb ik eindelijk nieuwe schoenen geshopt. De enige zwarte laarsjes die ik in mijn bezit heb waren door stappen en werken een beetje aan de verrotte kant. Oke, misschien iets meer dan een beetje.

Deze laarsjes van Invito heb ik al een maand op het oog, alleen het geld zat een beetje tegen. Gelukkig heb ik 5 weken geleden weer een poging weten te wagen om te stoppen met roken (wat nog steeds lukt) en binnen 4 weken had ik daar €120 van opgespaard waardoor ik deze beauties van mezelf mocht halen :).

geshopt1

Het zijn zwarte korte laarsjes, korter dan de vorig jaar zo populaire bikerboots. De hiel heeft een gouden detail en ook aan de achterkant zit een gouden rits. Deze rits is alleen voor de sier want aan de binnenkant zit een gewone rits om de schoen mee aan en uit te trekken. Heel handig voor mij, want ik trap altijd de hielen kapot bij het uitdoen van m’n schoenen. Geshoptschoenen1

Naast deze schoenen heb ik ook nog een mega lekkere trui gekocht.
Vorige week had ik een sushi-date met wat mensen van de dansacademie en vriendinnetje Malou kwam van tevoren naar mij. Ze kwam net van de H&M af en had deze trui gekocht voor maar €9,95. Jup, not kidding €9,95.

geshopttruiZoals je wel kan begrijpen moest ik de volgende dag naar de H&M om ook deze trui te halen (Thanks voor de inspiratie Malou <3).
Dit is echt by far de meest zachte trui die ik ooit heb gehad. Als je deze trui aantrekt verander je zelf in 1 klap in een lief zacht schaapje.

geshopttrui2Zoals je ziet bestaat de trui uit allemaal kleine witte bolletjes. Doet me een beetje denken aan van die katoen planten. Door de gaten lijkt de trui misschien niet heel warm, maar dat is ie juist wel!
Ohja ze hebben de trui ook nog in een feller roze voor de mensen die van felle kleurtjes houden.

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Uncategorized en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

