Catrice; Discreet swatch

discreetOp het moment ligt er weer een nieuwe limited edition collectie in de winkels van Catrice. Thrilling me softly siert ditmaal de kleine stands in de Catrice schappen. Deze collectie gaat over mysterieus en stoer, kant met leer, edgy met vrouwelijk.

Niet heel veel sprak me aan uit deze collectie omdat het voor mij simpelweg geen eyecatchers zijn. Alle producten zijn prachtig, maar voegen niet echt iets toe aan mijn huidige make-up stash.

Wel nam ik een lakje mee en wel de nude variant. De naam Discreet past perfect bij dit zacht bruine lakje.

discreet2Deze nagellak dekt in 2 laagjes, maar ik vind dat een 3e laagje het toch net even wat beter afmaakt.

Discreet zorgt voor een verzorgde look op je nagels zonder gelijk in het oog te springen. Precies wat een nude lakje hoort te doen!

discreet3

Discreet is nu verkrijgbaar voor €2,99.

Hebben jullie al producten van deze limited edition gekocht?

Liefs

Dit bericht werd geplaatst in catrice, nagellak, NOTD en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

