Zip it up!

Al sinds dat ik klein ben krijg ik vrij vaak de opmerking dat ik teveel klets, mensen afleid, etc. Ja, wat doe je eraan? Ik ben het altijd met ze eens geweest en praatte graag over dit soort commentaar heen.

In mijn meest directe omgeving kan ik nog wel iemand opnoemen die het erg eens is met al mijn oude leraren. Niemand minder dan mijn vriendje vond het hoognodig tijd om mij eens de mond te snoeren. Volgens mij was hij mijn geklets een beetje beu.

0-1 0

snoer1382930_10200727355215428_432426984_n

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in FOTD, inspired, look en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Zip it up!

  1. frank zegt:

    Lekker rustig πŸ˜‰

  2. ambervdijl zegt:

    Ah wat gaaaaf gedaan zeg, respect. De oog look past er ook prachtig bij. Ik praat ook altijd veel hiih.

Geef een reactie

