Black&White

Fan van nailart zijn we tegenwoordig allemaal en al helemaal van makkelijke nailart. Stickertje hier, stempeltje daar? Hoe simpeler hoe beter.
Daarom heb ik vandaag voor jullie een nailart fototutorial!

black&white1Om mijn nailart zo lang mogelijk te kunnen laten zitten gebruik ik als base- en topcoat de Essence Gel nails set. Na mijn nagels te primen met de speciale primer breng ik een laagje aan van de Peel off gel base.

black&white2Nadat ik de Peel off gel base onder de speciale LED lamp heb gehouden, breng ik een basiskleur aan. Hier zie je drie laagjes van Snowmotion van Catrice. Dit is een gewone witte nagellak.

black&white3 Black&white4Zodra de nagellak is gedroogd pak je je setje met Essence nailart stickers en breng je het zwarte strookje op het midden van je nagels aan. Het einde knip of vijl je af naar je eigen nagel lengte.

black&white5Het enige wat je nu hoeft te doen is een topcoat aan te brengen zodat de stickers goed blijven zitten. Ik heb hier de clear gel topcoat gebruikt van Essence, die een minuutje onder de lamp moet drogen.

black&white6En tadaaa het resultaat! Net wat anders, maar toch supermakkelijk om te maken.

Liefs!

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in nagellak, Nailart, NOTD, Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Black&White

  1. Eline zegt:

    Wat een leuk idee!

Geef een reactie

