Kiko Precision Eyebrow pencil

Goede wenkbrauwen zijn tegenwoordig net zo belangrijk als de rest van je make-up. Een aantal jaar terug deed ik behalve wat wilde haartjes wegplukken helemaal niks met m’n wenkbrauwen. Nu ben ik er wel achter dat die blonde stompjes een fijn potlood/poeder/wat dan ook kunnen gebruiken.

wenkbrauwpotloodBij KIKO vond ik de Precision Eyebrow Pencil waar ik ongeveer 5 euro voor betaald heb. Voor dat geld is het natuurlijk een gemiste kans om deze niet even te testen.

wenkbrauwpotlood2Ik heb de kleur 04 Light chestnut and blonds. Een lichtbruine kleur met een wat grijze ondertoon. Het potlood zelf is dunner dan we gewend zijn van andere wenkbrauw- en oogpotloden. Gelukkig Β beseft KIKO dit zelf ook en stopt er een speciale puntenslijper bij. Β Deze puntenslijper zorgt voor een ultiem scherp puntje wat erg fijn werkt. De andere kant van het potloodje heeft een borstel. Niet de gewoonlijke ‘spoolie’ die we vaak zien, maar meer een echte borstel.

wenkbrauwpotlood3

Waar het natuurlijk omgaat; de voor- en nafoto’s!

potloodMijn eigen wenkbrauwen stoppen op hun hoogtepunt (enige keer dat je niet zou moeten stoppen op je hoogtepunt) en ze missen een staartje. De precision eyebrow pencil bezorgt me weer een hoogtepunt met een staartje πŸ˜‰Β wenkbrauwpotlood6

De kleur past perfect bij blonde, lichte wenkbrauwen zoals ik heb en door de grijze ondertoon komt alles heel natuurlijk over. De houdbaarheid hiervan is voor mij niet anders dan van andere wenkbrauwpotloden. Het is en blijft een potlood dus waterproof is het niet, maar voor mij wel beter dan een poeder.

Qua prijs/kwaliteit verhouding zou ik ‘m waarschijnlijk keer op keer kopen. Gelukkig is het een vrij lang potloodje, waardoor je er lekker lang mee kan doen :).

Liefs

 

 

Dit bericht werd geplaatst in kiko, Review, swatches, wenkbrauwen en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

