Pupa Crazy Crystal Nails;

pupa

Na de nagels vol bolletjes en pluisjes komt Pupa nu met kristallen voor je nagels. Sounds good hu? Dacht ik ook! Op internet had ik er al wat over gelezen en toen ik op het vliegveld in Rome een rode variant zag staan wist ik het gelijk; deze moest en zou ik hebben.pupa2

pupa3

In het doosje vind je een Glossy nagellak van Pupa, een kwastje en een potje met crazy crystals! In deze versie zit een kersenrode nagellak met een hele lichte shimmer die eigenlijk al wel in 1 laag dekt. pupa4

De crystals hebben een zelfde kleur en hebben allemaal net een iets andere grootte voor dat echte grungy effect.

Het aanbrengen van dit setje is heel simpel;

  1. Je lakt je nagels met één laagje van de nagellak en laat deze drogen.
  2.  Nu ga je verder per nagel; Je brengt een tweede laagje aan over je nagel. Doe dit zo secuur mogelijk, want alleen waar de nagellak zit blijven de crystals plakken.
  3. Je strooit een goede laag van de crystals over je nagels.
  4. Veeg de overtollige crystals weg met het kwastje.
  5. Wacht een kwartiertje en you’re ready to go

pupa6

 

Liefs!

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Pupa Crazy Crystal Nails;

  1. ziet er mooi uit! doet me denken aan snoepjes van vroeger…….

Geef een reactie

