Catrice; Glamazona

Voor het zomerseizoen heeft Catrice een heerlijke Limited Edition lijn uitgebracht. Dieren, bloemen en tropische beelden zijn de inspiratie dit jaar! Kijk je mee wat ik heb gekocht?

liquid topper   Liquid gold topper €3,99

Dit vloeibaar goud in een potje belooft een perfecte glanzende topper te zijn voor over oogschaduw, het gezicht of op het lichaam. Daar bovenop is deze liquid topper ook nog gemaakt op waterbasis waardoor eventuele irritatie geminimaliseerd wordt! Sounds good hu?

liquid topper2De substantie haal je uit het potje door middel van een pipetje. Mijn kleine scheikundige knobbel komt op zo’n moment weer naar boven en weer waan ik me even in een witte lab-jas met een mega fashionable bril op m’n hoofd. Heerlijk gevoel vind ik dat! Voordat ik verzink in herinneringen ga ik weer even terug naar waar het over gaat.

De gouden substantie ziet er goed gepigmenteerd uit en met een simpele knijp pers je de topper eruit tot een mooi goud bolletje. swatches

Na dit bolletje flink te hebben uitgesmeerd blijft er een prachtige subtiele gouden glans over. Wat aan de glitterende kant voor een highlighter op het gezicht naar mijn voorkeuren, maar prachtig om over je decolleté of benen aan te brengen op een zwoele zomeravond. Prima toppertje!

blush2  Defining blush €3,99

Deze blush heeft een geweldige zebra print waardoor het alleen al leuk is om naar te kijken. Volgens mij zijn we allemaal suckers voor leuke printjes en mooie producten toch?

blushEr zijn twee kleuren te koop, een baksteenrode en een zoete, diepe paars-roze kleur. De laatste heb ik in mijn bezit.

swatchblush

Deze blush heeft een super goede pigmentatie en laat een satijnen finish achter. Dit houdt in dat er geen echte shimmers inzitten maar wel een zachte glans heeft. Mooie kleur die goed gepigmenteerd is en een prima toevoeging aan je collectie!

lipcolourpen Lip colour pen – C01 I’m a survivor €4,99

Sinds de Clinique chubby sticks uit zijn wilde ik al een lekkere dikke lip pen! Catrice heeft naar me geluisterd :). Deze pen belooft een nauwkeurige applicatie en zorgt ervoor dat de lippen niet uitdrogen.

penDe pen is vrij dik waardoor voor mij het super nauwkeurig aanbrengen al licht in twijfel wordt gebracht. Uiteindelijk blijkt dit prima te gaan, maar zo strak als met een lipliner gaat het nooit worden. swatchlip

De kleur is een mooie glanzende rode kleur die lichtelijk naar oranje neigt. Mooi zomers kleurtje!

Hebben jullie ook al wat gekocht? Zo niet is deze collectie zolang de voorraad strekt bij Kruidvat verkrijgbaar tot eind augustus.

Liefs!

 

Dit bericht werd geplaatst in catrice, Review, swatches en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Catrice; Glamazona

  1. Eline zegt:

    Die goude topper ziet er wel erg mooi en bijzonder uit!

Geef een reactie

