Iech höb miech in de boch goeijd

Zoals jullie hebben kunnen lezen was ik vorige week jarig en mijn lieve mama nam mij daarom dit weekend 2 daagjes mee naar Maastricht voor een heerlijke shoppingtrip.

We verbleven één nachtje in een appartement van het Townhouse Design Hotel. Het hotel zelf zit vlakbij het station en om in te checken en de routebeschrijving naar je appartement te krijgen, check je hier in. Het hotel zelf had al een goede sfeer en vriendelijk personeel dus dat beloofde veel. maastricht1

We kregen de sleutel en een routebeschrijving naar het appartement (welke trouwens allemaal op max. 5 minuten loopafstand liggen). Na 2 verdiepingen op te zijn geklommen kwamen we binnen in ons gorgeous appartement, eigenlijk zonde om maar 1 nachtje te blijven. De eerste verdieping bestond uit een keuken en livingroom met in het midden een prachtige trap naar de slaapkamer, badkamer, inloopkast. Noem het maar op. In de muren van de badkamer zat zelfs een super radio systeem waarmee ik me tijdens het douchen bij een concert van Mika waande.maastricht2

Voor de avond had mijn moeder gereserveerd bij een restaurantje genaamd ’t Plenkske, wat in een zijstraatje van de Stokstraat zit. Hier hebben we heerlijk gegeten, gelachen, gedronken en ben ik ook nog even plat over de grond gegaan door de combinatie afgesleten slippers en marmeren vloer. Niet de beste combi kan ik vertellen, of liever gezegd mijn elleboog.

Het eten zelf was echt heerlijk en de service was ook goed. Op de foto’s zie je een pittige gazpacho, huisgerookte zalm en garnalen in een soort tempurabeslag gebakken, oesters met rode wijn en sjalot vinaigrette, gebakken rundermedaillon met gelakte kalfswang en een Crème brûlée. Genieten!!!maastricht3

Naast heerlijk te hebben genoten heb ik ook nog geshopt uiteraard! Voor mijn verjaardag kreeg ik deze supervette panter vans van m’n ouders. vans

Het tweede pronkstuk van mijn aankopen bestaat uit een sale item wat ik echt niet kon laten hangen. Dit geweldige leren jasje was van 140 naar 70 euro afgeprijsd en nog in mijn maat ook? Alleen hierom kon ik het al niet laten hangen en moest en zou het mee terug gaan naar Tilburg.

bershkajasjebershkajasjedetail Ook heb ik nog drie tops gehaald. Een cropped spijkergiletje/blousje, een cropped witte top en een zwarte doorschijnende blouse met een kanten baan die over het midden loopt. De cropped tops (beide perfect voor bij een maxi skirt) zijn van Bershka en de zwarte blouse komt van de Only.

topsDe perfecte maxi skirt ben ik niet tegengekomen helaas. Zodra het model en alles klopte, paste de rok helaas niet en andersom. Wel vond ik bij de Zara een prachtige maxi dress in een zeegroene/blauwe kleur.

zaradetail zarajurk

Als laatste heb ik nog een panter print shortje gehaald bij de Only. Perfect om een zomerse outfit net die oompf en fun touch te geven. short

Dit was het zover qua kleren. Uiteraard ben ik even langs MAC geweest en ook Lush heeft een bezoekje van mij gehad, deze zien jullie een volgende keer!

Liefs

Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Outfit en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Iech höb miech in de boch goeijd

  1. Mestreech is eg leuk! Ik wil er een appartementje! Jij ook? Wat een mooie spullen heb je!
    Ik kom ook weer terug naar wordpress, hier alvast een voorproefje:
    http://theyellowhouse2.wordpress.com/

Geef een reactie

