Verjaardag 2.0

Na donderdag heerlijk op het terras gezeten te hebben, was ik vrijdag dan toch echt jarig. ’s Avonds ging ik heerlijk uit eten met mijn ouders, broer en vriendje bij Sjieque in Tilburg en oh boy wat was dat lekker!

IMG_1251 IMG_1278 IMG_1284

 

Kleine sfeerimpressie van het geweldige eten! Bij je verjaardag en uit eten gaan hoort natuurlijk ook weer een look en dit keer ging ik voor vampy red lips! bday2Op mijn ogen is te zien:

  • Catrice Prime&fine eyeshadow base
  • Urban Decay Half baked eyeshadow
  • Urban Decay Tease eyeshadow
  • Urban Decay Snakebite eyeshadow
  • Make-up Store Vanilla eyeshadow
  • L’oreal Superliner blackbuster
  • Urban Decay 24/7 eyeliner in zero
  • L’oreal Volume million lashes

bday2.2Misschien hebben sommige van jullie het al geraden, maar op mijn lippen vind je de geweldige lipstick van MAC cosmetics: RiRi Woo, uit de samenwerkingscollectie met Rihanna.

Thanks for watching, liefs!

 

 

Dit bericht werd geplaatst in EOTD, FOTD, MAC en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Verjaardag 2.0

  1. Eline zegt:

    Supermooie foto’s, en ik ben verliefd geworden op het jasje!

Geef een reactie

