Catrice Candy Shock

Zoals iedere x heeft Catrice weer een lekkere Limited edition uitgebracht. Met het lente zonnetje wat heel voorzichtig doorkomt, geeft Catrice ons lekkere pastelkleurtjes voor op de nagels en zoete kleurtjes voor op de lippen. Allemaal hele leuke producten, aangezien ik al vrij veel heb zijn er dit keer maar 2 producten in mijn mandje beland.

Als eerst heb ik de Multi colour highlighter meegenomen.highlighterhighlighter2

Ziet er uit als een fijne zomerse swirl voor het gezicht! Wel valt me al gelijk op dat er over het algemeen maar weinig fijne shimmer in de poeder zit. Toch wel iets wat ik verwacht bij een highlighting poeder.Β swatch swatch2

Zoals ik al dacht doet hij niet heel veel op mijn huid. Een echte fijne healthy glow geeft ze in ieder geval al niet. Als oogschaduw of highlighter onder je wenkbrauw kan deze poeder je wel een heel mooi effect geven. Als je wat getinter bent en je wilt graag je gezicht shapen met matte kleuren dan zou deze poeder voor jou wel heel fijn kunnen zijn.

Een poedertje wat er prachtig uitziet, maar wat mijn hartje niet veel sneller laat kloppen.

Het lieve lakje Play it blue heb ik ook meegenomen en die laat mijn hartje wel sneller kloppen.

7766ba01ac

 

nailswatchPlay it blue verraste me door semi mat op te drogen. Verder is het lakje perfect voor het doorbrekende lente zonnetje en laat het je handen fijn een tintje bruiner lijken. Nooit verkeerd πŸ˜‰ Ik ben fan!

De producten zijn nu in het LE edition schap van catrice te krijgen!

Liefs

 

Dit bericht werd geplaatst in catrice, nagellak, swatches, Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

