Nieuwe piercing

De één houdt van prachtige oorbellen, een ander van tattoos en ik houd van piercings in mijn oren. Tot nu toe heb ik mijn oorversiersels eigenlijk altijd laten prikken als ik me down voelde of na een moeilijke periode. Yes, bij iedere piercing zit voor mij een verhaaltje.

Een tijdje terug alweer kreeg ik een ‘leuke’ piercing. Mijn vriend gaf me voor valentijnsdag mijn 5e oorpinnetje. Het is alweer even geleden, maar toch wilde ik dit mooie moment nog even delen. (het klopt dat je niet op 5 uitkomt, want tadaaaa ik heb 2 oren!)

IMG_20130215_142923

Houden jullie van piercings of andere lichaamsversiersels?

Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

