SpringFashion A tot Z; F

spring f

Gevoelstemperaturen van -10Β°, de Fall fashion shows zijn al volop bezig en tijd voor slippers is het zeker nog niet. Ook ik bevind me in de zoveelste winterdip, dus laten we het een beetje opvrolijken met wat Spring Fashion. Net zoals in de FallFashion reeks laat ik jullie mijn favorieten zien per letter. Omdat ik bij de E ben blijven hangen, gaan we door met de Spring van designers met de letter F.

Geniet van mijn toppers uit deze collecties.

Facetasm RTW, 2x FashionEast

Facetasm RTW, 2x FashionEast

Felipe Oliveira Baptiste RTW, 2x Fendi

Felipe Oliveira Baptiste RTW, 2x Fendi

2x Fendi RTW, Francesco Scognamiglio RTW

2x Fendi RTW, Francesco Scognamiglio RTW

2x Francesco Scognamiglio

2x Francesco Scognamiglio

Wat zijn jouw favorieten?

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Spring, Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op SpringFashion A tot Z; F

Geef een reactie

