EOTD: Spiderpig, spiderpig!

Naast pinterest is natuurlijk ook instagram een geweldige plek om de beste inspiratie te vinden. Zo vond ik via via ook Kiki, op instagram ook wel luciferismydad. Wauw de dingen die zij maakt, haar ogen, haar inspiratie alles is amazing. Ik besloot om haar spiderman look na te maken en vandaag wil ik jullie graag dat resultaat laten zien.

spider

Geheel tevreden ben ik nog niet, maar het is zeker al een stap in de goede richting πŸ˜‰

  • blauwe en rode oogschaduw uit 88 palette
  • Blackout oogschaduw urban decay
  • Foxy oogschaduw urban decay
  • Catrice gelliner in Black jack with Jack Black
  • Nepwimpers, kruidvat
  • Masterpiece max mascara

Β spider3 spiderman

Bij deze mijn spider (pig) inspired look, wat vinden jullie?

Thanks for watching!

IMG_20130224_210827

 

Dit bericht werd geplaatst in EOTD, inspired en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op EOTD: Spiderpig, spiderpig!

  1. mariet zegt:

    Prachtig, al een gedacht aan tumblr, heel veel beauty, wereldwijd!

Geef een reactie

