Catrice; Neo Geisha Patch eyeliners

De nieuwe limited edition van Catrice ligt weer in de winkels en uiteraard heb ik er weer een paar dingen van meegenomen. Het product wat als eerste mijn aandacht trok waren natuurlijk de sticker eyeliners. patches11 De verpakking heeft een mooie japanse print en op de achterkant vind je een overzicht van de inhoud. Catrice zelf laat weten dat je met deze eyeliners een perfecte vorm die niet smudget kan creëren. Het zal mij benieuwen!

patches2

patches5patches6patches4patches7             En dit zijn ze alle 4 aangebracht op mijn oog. Opzich passen de stickers redelijk goed bij mijn oogvorm, alleen krijg ik de binnenste ooghoek niet makkelijk goed geplaatst. En even tussendoor, nummer 4?! ik heb echt gezocht naar een goede manier, maar ik snap de vorm gewoon niet! Ze zijn redelijk soepel waardoor ze wel meevormen met je oog alleen zal het niet op alle ogen passen. Als je hooded eyes (overhangende oogleden) hebt zoals ik komt er nog een klein probleempje om de hoek kijken. patches8                                                                                      Not very sexy right? Door dat de stickers hard zijn gaat mijn arcadeboog op een rare manier er tegenaan hangen waardoor ik de hele dag mijn wenkbrauwen op zou moeten trekken. Dat feestje gaat dus mooi niet door!

Al met al ben ik niet geheel ontevreden over de patches, lees; ik had ze veel slechter verwacht. Denk ik ze ooit te gebruiken? Nee dat zeker niet. Leuk voor de heb en om te proberen, maar voor mij blijft het daarbij.

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in catrice, Review en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

