Rimmel Exaggerate eye liner

Iedere beauty liefhebber weet dat als er op internet over een product gesproken wordt er een natuurlijke hebberigheid naar boven komt die niet meer tegen te houden is. Zo zag ik de laatste tijd best veel voorbij komen over de Rimmel Exaggerate eye liner. Tijd voor een test.

rimmel                                                             Ik kocht de waterproof versie bij de Etos voor +/- 10 euro. Zou deze eyeliner mijn liefde voor gelliner kunnen vervagen? Ik ben benieuwd.

rimmel2 Deze eyeliner is voorzien van een vilt tip, een soort stift. Het is heel persoonlijk of je dit wel of niet fijn vindt werken. Het geeft wat meer zekerheid omdat het een stevigere punt heeft, maar met een kwastje kun je soms wat dunner en preciezer werken. Ikzelf heb geen specifieke voorkeur, maar kan wel zeggen dat ik denk dat het gemiddelde nederlandse meisje toch liever voor deze stift eyeliner zou gaan.

rimmel3

rimmel4

 

Aangebracht zie je dat de liner mooi aanbrengt, goed zwart is en precies genoeg voor een mooie wing. Waar ik zelf van baal is dat hij een beetje glimmend blijft. Ik heb het liefst mijn eyeliner mat en diepzwart, omdat een glimmende eyeliner licht reflecteert. Door die reflectie lijkt de eyeliner niet altijd zwart. Voor mij toch wel echt een groot minpuntje.

Als enige rest dan nog de vraag, is ze waterproof? Ja een regenbui overleeft deze eyeliner zeker. Gewrijf, dutjes, of een goede douche is toch niet de beste keus met deze eyeliner.

Al met al een prima eyeliner die haar werk doet. Desondanks heeft ze me niet omver geblazen. Volgende keer probeer ik de niet waterproof versie. Ik zal dit lieve linertje netjes op gebruiken, maar ik zal er geen tweede keer voor vallen.

Liefs!

 

Dit bericht werd geplaatst in Review, Rimmel en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

