Newcastle Ghetto

Newcastle, ghetto, je zou denken dat het over de serie Geordie Shore gaat vandaag. Niks is minder waar, hoe interessant ik het primitieve, beestachtige gedrag in die serie ook vind.                                                                                                                                                       Vandaag heb ik weer een inspired look voor jullie. Newcastle staat natuurlijk voor Cheryl Cole en ghetto, dat bereiken we met haar nummer Ghetto Baby.

Ondanks dat ze alle aandacht trekt met haar zwoele stem en sexy bewegingen, die er misschien wat dik bovenop liggen, trok de make-up mijn oog! Yes, tijd om mijn versie hiervan te maken en dat doen we natuurlijk samen!

Cheryl coleinspAls eerst ben ik begonnen met een witte basis aan te brengen. Hier heb ik NYX Jumbo pencil in Milk gebruikt. Daarover heen breng ik een shimmery champagne kleur aan, in mijn geval is dat de lichtste kleur uit het 030 OMG I want That! quad van Catrice geworden.

cheryl cole3                                                                                      Voor een licht oranje getinte basis gebruik ik Bamboo oogschaduw van MAC in mijn crease.

cherylcoleinsp2 Cheryl Cole’s oogschaduw is aangebracht in een soort wing naar de wenkbrauw toe. Hiervoor zet ik eerst met Embark van MAC de vorm van de oogschaduw die ik wil hebben. Hierna heb ik het vervaagd met een blendingkwast en door steeds Bamboo en Embark licht over elkaar heen aan te brengen.

cherylcoleinsp3Omdat ik de kleur van Bamboo niet oranje genoeg vond heb ik voordat ik aan de eyeliner begon nog even WOW it’s orange van Essence toegevoegd op de overloop van de donkerbruine en lichtoranje kleur.

cheryl cole9                                                                                           Het enige wat je nu nog hoeft te doen is de look afmaken. Op de waterlijn en bij de onderste wimperrand heb ik een zwart oogpotlood gebruikt, nepwimpers komen uit China en de mascara is de Masterpiece MAX mascara.

Nog even een overload aan foto’s van de totale look, verschillende camera’s en instagram maar niet minder leuk!

IMG_20130123_172911

cherylcoleIMG_20130125_213141

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in EOTD, FOTD, fototutorial, inspired en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Newcastle Ghetto

Geef een reactie

