Random Swatches; MAC oogschaduws

In Random Swatches neem ik jullie mee m’n stash in en laat ik oogschaduws, nagellakken en alle andere dingen die me interessant lijken zien. Een soort mini review van producten die ik al een tijdje gebruik.

Vandaag laat ik jullie mijn samengestelde MAC quad zien. Zo eens in de zoveel tijd als ik bij de MAC store kom, grijp ik een Make-up artist bij z’n haren, zeg dat ik alles leuk vind en kan gebruiken en vraag naar zijn picks! Zo werd ook dit quad samengesteld door een make-up artist die op deze dag zijn eerste dag had, maar wat deed hij het leuk en goed.

macquad1Dit is het dan geworden. Een quad met een zoete highlighter, een fris limoentje, een zwoele taupe en een pittige roodbruine kleur. Props hoor, want dit zijn echt Paulien kleurtjes.

Laten we beginnen met de highlighter.Nakedlunch     Bezoekers, naked lunch, naked lunch, bezoekers. Het hoge woord is eruit, hier hebben we een lichtroze frost oogschaduw, subtiel en vol shimmer!

Juxt                     Zo fris als de lente hebben we hier Juxt. Juxt heeft een satin finish en is bijna pastel groen.

satintaupeSatin taupe, oh satin taupe. Een oude bekende van me die zo mooi blonk in mijn MAC palette wat toen gestolen is in mijn eigen huis. Ja huisgenoten zijn niet altijd de beste keus ;). Als er een kleur is die je moet hebben is het Satin Taupe wel. Heel graag wilde ik deze opnieuw halen en maar goed ook. Ze heeft een frost finish en is het best te omschrijven als een kleur die tussen paars, bruin en grijs ligt.

twinksLast but not least hebben we Twinks. Dit keer hebben we te maken met een Veluxe Pearl.  Donkerbruin met een tintje rood, waardoor ze je dat heerlijke warme gevoel geeft. Een licht gouden shimmer komt naar boven wanneer je deze kleur in zonlicht houdt. Bijzonder kleurtje!

swatches2Soms is het zo lastig met oogschaduw, swatchen ze op je arm niet als de beste, komen ze op je ogen prachtig uit. Ook hier, ze lijken minder gepigmenteerd dan dat ze eigenlijk zijn. Alle kleuren komen net zo mooi over als ze in het potje lijken. Mijn favoriet is veruit Satin Taupe, maar dat had ik van tevoren al kunnen zeggen. Als ik een tegenvaller zou kiezen wordt dat Juxt. Hij leeft gewoon niet helemaal op naar mijn verwachtign.           Blijf kijken voor binnenkort een look met deze oogschaduws!

Liefs

 

Dit bericht werd geplaatst in MAC, Review, swatches en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Random Swatches; MAC oogschaduws

  1. Pingback: EOTD; MAC quad | AzaraBeauty

Geef een reactie

