FallFashion A tot Z; E

Fallfashione

 

Zolang het koud blijft ga ik mijn Fashion alfabet voor jullie op een rij zetten. Ik ga zoveel mogelijk designers af, sorteer mijn favorieten eruit en laat dit per letter aan jullie zien.

Het is weer een tijdje geleden, maar vandaag is toch echt de E aan de beurt!

Edun Fall RTW, 2x Elie Saab Fall Couture

Edun Fall RTW, 2x Elie Saab Fall Couture

2x Elie Saab Couture, Elie Saab Fall RTW

2x Elie Saab Couture, Elie Saab Fall RTW

Elie Saab Fall RTW

Elie Saab Fall RTW

Elizabeth and James Fall RTW, 2x Emilio de la Morena Fall RTW

Elizabeth and James Fall RTW, 2x Emilio de la Morena Fall RTW

Erin Fetherston Fall RTW

Erin Fetherston Fall RTW

Hopelijk zijn jullie weer net zo geinspireerd als ik πŸ™‚

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Fashion en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

