Ciaté Sequined Manicure

Vorige week kon je al lezen over de Ciaté Caviar nails en de oplettende lezer weet dat ik 2  Ciaté setjes onder de kerstboom had liggen. Het andere setje ga ik je nu laten zien en ik was er eigenlijk nog niet zo heel bekend mee.

pailetten

Ciaté brengt glitterlak naar een heel nieuw level. Deze set geeft je glinsterende nagels zoals een prachtig pailletten jurkje. Looking good! Tijd om het aan een goede test te onderwerpen.

pailletten2

In de set zit een doosje vol met losse glitter, een soort hexagons, een glitter grip lakje en een klein kwastje.

pailletten3 pailletten4

 

Eyecandy!! De glitters zijn vooral roze, paars en goud en ik vraag me af of ik dit potje ooit in mijn leven leeg ga krijgen.

pailletten5 pailletten6             Bij de tweede laag van de sequin grip, dip je je nagel in de glitter, draai een beetje rond zodat je zeker weet dat heel je nagel bedekt is en haal voorzichtig je nagel uit het potje. Druk het met een schone vinger aan en daarna veeg je met het kwastje de overtollige glitter van je vingers. Voor een longlasting effect breng je nog een goede laag van de glitter grip aan over de glitter en dit laat je zeker 15 minuten drogen.

pailletten7 pailletten8          Je kunt alle nagels doen of zoals ik hier gedaan heb een accentnagel. Op mijn andere nagels zit Be Natural van de Catrice NEONaturals collectie.

Ik ben heel erg onder de indruk van deze Sequin Manicure. Voor mij is het een oplossing voor slecht dekkende glitterlak. Ik ben verkocht! Zouden jullie zo’n Sequin Manicure zelf ook leuk vinden?

Liefs.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in catrice, ciate, Nailart, NOTD en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Ciaté Sequined Manicure

  1. mariet zegt:

    weer mooi hoor!

  2. danique zegt:

    wauw !
    ik vind dit ZOVEEL mooier dan caviar nails als ik eerlijk ben,echt heel mooi !
    xoxo

  3. Pingback: Velvet inspired nails | AzaraBeauty

Geef een reactie

