EOTD; Tempting

In mijn omgeving krijg ik regelmatig te horen dat het heel leuk is wat ik allemaal doe, maar dat veel mensen het toch al bij het aanzicht van kwasten en meerdere oogschaduws opgeven. Daarom laat ik jullie vandaag een keer een makkelijkere Eye Of The Day, EOTD, zien!

tempting5

Het enige wat je voor deze look nodig hebt is één oogschaduw, een blendingkwast en wat eyeliner. Ik heb hier de oogschaduw Tempting van MAC gebruikt, die gewoon terug is te vinden in de vaste collectie van MAC. 

Voor de mensen die bij het horen van het woord blendingkwast denken aan een keukenapparaat waar je alles mee door elkaar hakt, maar dan in een kwast? Hier een foto van 1 van mijn blendingkwasten.

blog17

 

De meest rechtse kwast op deze foto is er één van Zoeva.de, maar tegenwoordig is zo’n kwast al te vinden bij de Hema. Heel erg betaalbaar en prima om mee te beginnen. Alles wat je nu nog hoeft te doen is de oogschaduw aanbrengen over je ooglid en omhoog in je arcadeboog. Hierna ga je er met de schone blendingkwast als een soort ruitenwisser (windshieldwiper motions zoals ik dat zo heerlijk vind klinken) overheen. Maak je look af met eyeliner en mascara.

 

tempting2

 

Nog even een overzicht van wat ik allemaal gebruikt heb;

  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC oogschaduw Tempting
  • Make-up Store oogschaduw Vanilla
  • Catrice gelliner in Black jack with Jack Black
  • Rimmel Scandaleyes mascara in Extreme Black

Dat was het! Zo simpel is het eigenlijk om die ‘tempting’ oogopslag te krijgen.

Liefs.

Dit bericht werd geplaatst in EOTD, tutorial en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

