Ciaté; Caviar nails

We kennen allemaal de Caviar trend wel die de laatste tijd upcoming is. Ciaté en Pupa hebben hier al prachtige sets voor. Mijn lieve schoonzus weet heel goed wat ik leuk vind en met de kerst kreeg ik dus ook 2 prachtige Ciaté setjes onder de kerstboom.

caviar

 

Een klein gat sprong ik in de lucht bij het zien van deze Caviar Manicure in 001, Black Pearls.

caviar2In de set vind je een uitleg, de caviar pearls een paint pot en een trechtertje. Paint pots zijn de nagellakken van Ciaté in een leuk jasje.

caviar3

De parels uit deze set zijn zwart met een blauwe ondertoon en turquoise. Heel erg chic, mijn hartje gaat al sneller kloppen.

caviar4

De paintpot komt in de kleur 3am girl, die ook apart te verkrijgen is. Het is een hele diepe donkerblauwe kleur, die bijna zwart oogt. Het lakje dekt in 2 laagjes.

Dit is de simpelste nailart met groot effect die ik ooit gedaan heb. Je lakt je nagels en bij het tweede laagje strooi je er een royale laag van de pearls overheen. Deze druk je een beetje aan, kwartiertje laten drogen en je hebt spectaculaire nagels. Zolang je dit boven het plastic bakje doet, kun je alle pareltjes met de trechter terug in het potje doen waardoor je geen parels verspild.

caviar5

 

Hebben jullie deze trend al geprobeerd?

Liefs,

Paulien

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Nailart, NOTD en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Ciaté; Caviar nails

  1. Pingback: Ciaté Sequined Manicure | AzaraBeauty

Geef een reactie

