OOTD; Poncholiefde

Toen ik foto’s aan het schieten was met Alyssa zag ik m’n poncho hangen en het eerste wat ik dacht was; ‘Ja ik wil de ponchotrend terughalen.’

Poncho2

Wat is er nou leuker dan deze poncho? Perfect voor de winter en je kan er heerlijk in wegkruipen. Een poncho is voor mij meer dan alleen een soort van overslag trui. Het is een accessoire, een vervanger voor je jas, een extra warmtedeken voor over je jas en ga zo maar door. Ik ben helemaal voor de poncho! Doen jullie met me mee?

Β poncho

De poncho zelf komt van de Vero Moda, de broek en trui van de Zara en de schoenen zijn mijn geweldige laarzen van de Cafe Moda.

Liefs,

Paulien

Dit bericht werd geplaatst in OOTD en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op OOTD; Poncholiefde

  1. mariet zegt:

    is er ook een volgknop als je geen bloglovin hebt?

Geef een reactie

