EOTD: Purple rain

Op mijn bruin-groene kijkers draag ik het liefst paarse oogschaduw, naast de bruintinten en smokey eyes natuurlijk. 
Vandaag heb ik een natuurlijke look voor jullie met een kleine touch of purple.

De oogschaduw op mijn bewegend ooglid heeft wel een paarse ondertoon, waardoor deze perfect aansluit bij mijn paarse liner. 
Gebruikte producten:
  • Essence oogschaduw basis I love stage
  • MAC oogschaduw Shale
  • MAC oogschaduw Embark
  • Make-up Store oogschaduw Vanilla
  • Gosh oogpotlood Purple stain
  • Urban Decay oogschaduw Flash
  • Catrice gelliner Black jack with Jack black
  • Chinese nepwimpers
  • Rimmel Scandaleyes mascara

Thanks for watching,
Paulien

Dit bericht werd geplaatst in catrice, EOTD. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

