Smokey party look

Zaterdag was het weer tijd voor een feestje. Voor mensen zoals mij betekent een feestje haren in de krul en lekkere smokey eyes! Dat is dus ook waar ik zaterdag voor gezorgd heb. Het werd een donkerbruine/burgundy smokey look. 

Wat heb ik dit keer gebruikt?
  • Too faced shadow insurance
  • Mac e/s take wing over ooglid
  • Mac e/s sketch in de crease
  • Mac e/s shroom als highlight
  • Mac fluidline in blacktrack
  • Gosh show me volume mascara
Wederom een wazige foto maar hier zie je de kleur het best zoals deze in het echt was. 

Helemaal niet zo heel veel dus. Op de rest van m’n gezicht zat het gebruikelijke aan foundation en concealer. Daarbij nog Mac Dainty mineralized blush. Op m’n lippen zie je Sephora lippencil (maniac liner) in 11 chair obsession, Catrice LE lipstick in soft coral en Gosh light’n shine lip glaze in nr. 03. 

Let me know wat je ervan vindt bij de comments!
Dit bericht werd geplaatst in EOTD, FOTD, MAC, Smokey. Bookmark de permalink .

4 reacties op Smokey party look

  1. Menie zegt:

    Erg mooie look!!!Zelf ben ik niet zo van zulke nude lips, ik denk dat een tikje rozer erg mooi zou staan!

  2. Marjolein zegt:

    Mooie look, staat je goed!

  3. Tessa zegt:

    aaw heel mooie look πŸ˜‰

  4. Jorna zegt:

    Heel mooi! Staat je heel warm.

Geef een reactie

