Steamy taupe!

Je kent het wel;
Je koopt nieuwe make-up en dan wil je er gelijk mee spelen. Dit was ook wat ik gister dacht en dus ben ik aan de slag gegaan met mijn nieuwe oogschaduws.
Dit is wat eruit kwam.

De producten die ik gebruikt heb:
  • Too faced shadow insurance
  • NYX Jumbo pencil in milk
  • Make up store e/s in Smaragd in binnenste en buitenste ooghoek
  • MAC e/s steamy op midden van het ooglid
  • MAC e/s Satin taupe in crease
  • Make up store e/s Vanilla als highlight
  • MAC Fluidline blacktrack op waterlijn en bovenste lijntje
  • Maybelline the falsies mascara
  • Hema wenkbrauwpotlood
  • Too faced wenkbrauw poeder
Van alle oogschaduws krijgen jullie nog artikelen apart te zien met duidelijke swatches, maar wilde jullie deze EOTD (eye of the day) niet onthouden.
Laat me weten wat je ervan vindt!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

5 reacties op Steamy taupe!

  1. wauwww, hele mooie kleur! denk je dat deze look ook bij blauwe ogen staat?

  2. Kelly zegt:

    Wat een prachtige look, die ga ik zeker een keertje maken!

  3. Lisanne zegt:

    Mooie look, MAC steamy is echt een van mijn favoriete oogschaduws πŸ˜€

Geef een reactie

