Catrice – Let’s mauve on

Let’s mauve on is voor mij een lakje dat in dezelfde categorie valt als Just Married.
Het is een lichte kleur met heel veel prachtige zilveren shimmer.

Dit kleurtje ligt er tussen paars en roze in en is denk ik het best te beschrijven als een roze lakje met paarse ondertonen.

Catrice nagellakjes zijn bij het kruidvat verkrijgbaar voor โ‚ฌ2,49 per stuk.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Catrice – Let’s mauve on

  1. kellytjekel zegt:

    Jaaa Deze is ook prachtig!

  2. Tess zegt:

    Deze heb ik ook en ik vind hem zooo mooi! Jammer genoeg vind ik hem bij mij niet zo geweldig staan. ):

Geef een reactie

